powolny pecet

Autor: Tommy_J <tomik92_at_hotmail.com>
Data: Sun 17 Oct 2004 - 17:01:02 MET DST

Mam taki problem z pecetem: po logowaniu programy autostartu uruchamiają się
5min, wszystko odbywa się 10 razy wolniej niż powinno (mój kolega ma
procesor 1ghz i 128mb RAMu tak samo jak ja, a wszystko mu chodzi normalnie).
Oczyściłem autostart, usunąłem spyware i trojany ale to nic nie daje. Dodam,
że działo się tak nawet w świeżym systemie. Próbowałem też różnych
przyspieszających sztuczek, ale nic nie dały (mam pokaźny stosik
Komputerświatów). W autostarcie mam średnio 20 rzeczy, uruchomionych
procesów przy pracy 25-30.

mój sprzęcik (jest poskładany przez fachowca):
system Windows XP Home SP2
procesor Celeron 1ghz
pamięć DIMM SDRAM 128mb pc133 (może to ona jest za mała, chwilami mam ponad
400mb pliku stronicowania)
płyta główna Clayton CVAT222 Via694 AC97
karta graficzna nvidia geforce 2 mx 200 32mb
karta dźwiękowa Creative soundblaster live! 5.1
dysk seagate 20gb 5400rpm, max szybkośc wewnętrznej transmisji danych
436Mbit/s (jedna partycja NTFS)

Co mu dolega?

Z góry dziękuję
Tommy_J