Re: jaką nagrywarkę DVD wybrać?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 17 Oct 2004 - 20:24:20 MET DST

Użytkownik "Jarek" <jg7bezspamu@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:1ifpx9tmwreg4$.1cc0rcrmk3n4l$.dlg@40tude.net
> Witam,
> już od jakiegoś czasu byłem zdecydowany na nagrywarkę LG 4120B, lecz
> po przeczytaniu artykułu w gazecie "?Komputer Świat?" troszkę
> zaniepokoiłem się informacją, że moja wymarzona nagrywarka będzie
> miała problem z robieniem kopii zapasowych filmów DL - problemy z
> odtworzeniem na stacjonarnym DVD.

Jakie problemy? Chodzi ci o "bitsetting"? To już rozwiązano. Przy okazji
dobrze byłoby podawać wersję firmware mówiąc o "problemach", bo
nagrywarka oceniana zaraz po wypuszczeniu na rynek może nie mieć wiele
wspólnego z nagrywarką działającą z poprawionym i udoskonalonym
firmware....

/odpowiadając zmień px na pl/