Re: Samsung 80gb - SATA czy ATA ??

Autor: Roder <da_roder_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 17 Oct 2004 - 20:29:01 MET DST

ciach....
ja tez nie uznawalem kiedys dyskow Samsunga ale widze ze inne renomowane
firmy zeszly na psy wiec kupilem Samsunga SP0812C na SATA
czytalem ze sa jakies problemy przy instalacji i ze trzeba miec
dyskietke ze sterownikami ale u mnie nic takiego nie bylo potrzebne mam
plyte ASUS P4P800-VM
instalacja przebiegla tak jak w przypadku zwyklego dysku martwi mnie
jednak to ze Sandra pokazuje ze ten dyski chodzi w trybie UDMA-5 a BIOS
pokazuje ze dysk chodzi pod UDMA-6 co i tak jest za malo powinno chyba
byc UDMA-7 albo BIOS nie rozpoznaje jeszcze prawidlowo SATA?
co do glosnosci to jest w miare cichy u mnie zasilacz zaglusza wszystko :-(
Maciek

Ja mam Chiefteca 360W dual fana wiec jest relatywnie cichy, na mostku
zalman, na procku Igloo Silent Breeze + wywiew z budy Artic z
termoregulacja... wiec glosnosc jest sprawa dosc kluczowa

Czekam na kolejne posty

Roder