Re: Zasilacze, ch³odzenie, cisza

Autor: Bernard <Bernard_at_somewhere.net>
Data: Sun 17 Oct 2004 - 20:25:24 MET DST

"Marco" <notrue@interia.pl> wrote in message
news:1g3foyr4gookk$.fh6bgw11z73y.dlg@40tude.net...
> Dnia Sun, 17 Oct 2004 18:20:55 +0200, Bernard w pe³ni przekonany(a) na
> klawiaturce wystuka³(a):

> Nie zgadzam siê. Wcze¶niej mia³em Codegena - je¶li chodzi o moc, to tak
> jak

Z faktami (¿e siê nie wieszaj±) to raczej wypada³oby siê zgodziæ. Czy masz
zamiar przekonaæmnie i komputery, ¿e jednak siê wieszaj±?

> mówisz - wystarcza³. Ale je¶li chodzi o jakosc pr±du który podawa³ to... 3
> ¶wiêtej pamiêci dyski mog³yby siê wypowiedziec co o tym s±dz± :-)

Moje wci±¿ ¿ywe wypowiadaj± siê w samych suprelatywach.

> Od czasu gdy wymieni³em zasilacz na ¶redniaka Modecoma jest super. Jak
> widzisz nie chodzi tu tyle o moc, co o trzymanie napiêc i pr±d w normach.
> M±dre ¼ród³a podaj± ze najgorsze co moze byc to duze skoki napiec w
> zaleznosci od obciazenia, nawet gdy napiêcia utrzymuj± siê w normach. A to
> ze u Ciebie dzia³a - no có¿ - u mnie pad³y pod rz±d 3 nowoczesne
> Barracudy,

A sk±d wiesz, ¿e to wina zasilacza, a nie dysków?

> podczas gdy stary wyslu¿ony Quantum dzia³a³ bez problemu przez kilka lat
> na
> starym zasilaczu. Jeden sprzet wytrzyma a drugi nie i tyle.

Z tego, co piszesz, nie wynika jednoznacznie, ¿e zasilacz mia³ na to
jakikolwiek wp³yw. Mo¿e mia³ - nie wiadomo. Nowoczesne Barracudy lubi³y
padaæ. Bylejaki zasilacz prêdzej doprowadzi do zawieszeñ i restartów ni¿ do
uszkodzenia czegokolwiek.