Re: Zasilacze, ch³odzenie, cisza

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Sun 17 Oct 2004 - 21:39:00 MET DST

Dnia Sun, 17 Oct 2004 20:25:24 +0200, Bernard w pe³ni przekonany(a) na
klawiaturce wystuka³(a):

> Z faktami (¿e siê nie wieszaj±) to raczej wypada³oby siê zgodziæ. Czy masz
> zamiar przekonaæmnie i komputery, ¿e jednak siê wieszaj±?

tak - komputery siê wieszaj± i czêsto jest to powód zasilacza

> Moje wci±¿ ¿ywe wypowiadaj± siê w samych suprelatywach.

Twoje, a moje nie

> A sk±d wiesz, ¿e to wina zasilacza, a nie dysków?

bo pad³y mi 3 takie same barracudy w ci±gu roku - dosta³em 4-t±, te¿ tak± i
chodzi ju¿ d³u¿ej ni¿ wszystkie tamte

> Z tego, co piszesz, nie wynika jednoznacznie, ¿e zasilacz mia³ na to
> jakikolwiek wp³yw. Mo¿e mia³ - nie wiadomo. Nowoczesne Barracudy lubi³y
> padaæ. Bylejaki zasilacz prêdzej doprowadzi do zawieszeñ i restartów ni¿ do
> uszkodzenia czegokolwiek.

wynika, bo nowe Barracudy by³y wra¿liwe na niestabilne napiêcia, a
potwierdzaj± mi to opinie, które pojawia³y siê swego czasu na tej grupie.
Po prostu nie ja sam tego do¶wiadczy³em.

--
[ Marco ]
AthloN 2400+, Gigabyte GA-7DXE,  512 MB RAM, HDD 160 GB