Re: NEC 3500A

Autor: Edward <edwardek.usun_at_to.poczta.onet.pl>
Data: Sun 17 Oct 2004 - 19:29:00 MET DST

Dnia Sat, 16 Oct 2004 12:39:08 +0200, Rafał D. napisa³(a):

> Nigdy nie nagrywałem cd z max prędkością, zarówno jak miałem cdrw tak i
> teraz tak nie robię, zawsze nagrywam z prędkością x32 i nie było żadnych
> problemów z nagrywaniem przy tej prędkości.

witam,
mam tę nagrywarkę od kilku tygodni i generalnie jestem bardzo zadowolony,
tylko nie podoba mi się właśnie to, że max. prędkość przy jakiej mogę
zapisywać np. płyty CD-R to 32x. Według specyfikacji powinna nagrywać 48x.
W praktyce mi to nie przeszkadza (dla mnie prędkość 32 już jest szokująco
wystarczająca - do tej pory miałem max 8x), ale czuję się oszukany. Lubię
wiedzieć jakie mozliwości ma mój sprzęt i w tym przypadku jestem skołowany.
Podobnie jest przy płytach CD-RW: specyfikacja mówi o 24x a ja max. mogę
x10 i to juz mi niewystarcza :(. Różne płyty sprawdzałem, które miały
napisane że mogą zapisywać powyżej 10x RW i pow. 32x R, więc to nie jest
sprawa płyt. O co tutaj chodzi? Jakie max. prędkości tak naprawdę obsługuje
ta nagrywarka??? Czy powinienem to zareklamować w sklepie?

poza tymi problemami to nagrywarka działa ładnie, spokojnie, cicho, nagrywa
i czyta co nagrała bez problemu, inne plyty np. filmy z gazet DVD czyta
cichutko i bez jakochkolwiek problemow, wiec poza tymi predkosciami to
jestem z niej zadowolony.