Re: NEC 3500A

Autor: Rafał D. <rafal_d_at_o2.pl>
Data: Sat 16 Oct 2004 - 12:39:08 MET DST

> Czy nie ma problemów z odczytem CD/DVD? Jak przedstawia się sprawa
> głośności? Czy pracuje ładnie, cicho i równo, czy też rzęzi jakby miała
> się za chwilę rozpaść?

Jak dotąd nie miałem żadnych problemów z odczytem płyt cd i dvd. Co do
głośności to według mnie chodzi cicho, dużo ciszej niż mój dvd-rom LG.
Słychać ją tylko jak się rozpędza, taki lekki szum, potem już jest
praktycznie nie słyszalna, a może ja jestem głuchy :).

> Czy wypala bez problemu CD na maksymalnej prędkości (gdyż słyszałem że
> ta nagrywarka nie zawsze chce nagrywać CD z max. prędkością)?

Nigdy nie nagrywałem cd z max prędkością, zarówno jak miałem cdrw tak i
teraz tak nie robię, zawsze nagrywam z prędkością x32 i nie było żadnych
problemów z nagrywaniem przy tej prędkości.

--
Pozdrawiam
Rafał D.