Odp: Odp: Komputronik? Nie, dziekuje!

Autor: Kubaz <kuba-z_at_tlen.wytni-to.pl>
Data: Sun 17 Oct 2004 - 19:33:40 MET DST

> Nie dwa tygodnie, tylko 10 dni.

bardzo mozliwe

> Nie tylko przez internet, ale kazdy przypadek sprzedazy poza lokalem.

tego nie wiedzialem

> Nie ktokolwiek, cokolwiek, tylko zakupy konsumenckie - zakupy na firme
> ZTCW nie podlegaja.

no tak ale i tak malo kto korzysta z takich zacnych przywilejow...
A czy ktos mial z tym doswiadczenie? Np. kupuje cos w tym komputroniku lub
na proline lub gdziekolwiek indziej i dzwonie i mowie ze jednak mi sie to
nie podoba i prosze o zwrot kasy... nie robia problemu? A co z Allegro? Tam
tez to obowiazuje, czy ktos sie bawil z osoba prywatna w takie cos (to
raczej nie ma sensu bo i tak nikt nie zwroci kasy)?

--
kubaz