Re: girder i trzaski - jak się pozbyć?

Autor: w.p. <ptaku2_wywalto_at_tlen.pl>
Data: Fri 15 Oct 2004 - 19:10:22 MET DST

Domi wrote:

> Pewnikiem uzywasz windy 98 lub jeszcze starszej :) Mialem to samo nawet na
> Athlonie 1.7+. Wydaje mi sie ze com zapodaje jakis wysoki priorytet i
> wszystko staje po prostu, w tym strumien mp3. Na XP jest o niebo lepiej,
> samopowtarzanie dziala duzo szybciej, nic sie nie tnie.. no ale na procu
> 400.... wydaje mi sie ze nic sie nie da poradzic, ale oczywiscie moge sie
> mylic :)

Win98 niestety :|
Coż - albo pilot albo muzyka - naprzemiennie :) Czyl wygodne sterowanie
Supermemo z leżenia na lóżku ze słuchawkami na uszach i mp3 w tle odpada...
Sprawdzę jeszcze Linuksa, tam pewnie nie będę miał trzesków, ale za to
SM mi chodzi tak raczej słabo (brak dźwięku póki co).

Dzięki i pozdrawiam!

w.p.