Re: girder i trzaski - jak się pozbyć?

Autor: Domi <domi77_at_wytnijto_go2.pl>
Data: Fri 15 Oct 2004 - 14:33:20 MET DST

Użytkownik "w.p." <ptaku2_wywalto@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:ckiont$r2$1@213.17.192.132...
> Witajcie!
> :)
>
> Mam ja sobie Girdera i plugin Igor. Niestety procek jeno 400 MHz i slysze
> trzaski przy sterowaniu gdy słucham muzyki. Bawilem sie priorytetami w
> pluginie, ale niewiele to dalo - gdy jest za niski nie
> dekoduje dobrze komend. Ale może jest jakaś możliwość poprawienia tego
> z poziomu ustawień systemowych windowsa? Jakiś priorytet na COMa czy coś w
> ten deseń?

Pewnikiem uzywasz windy 98 lub jeszcze starszej :) Mialem to samo nawet na
Athlonie 1.7+. Wydaje mi sie ze com zapodaje jakis wysoki priorytet i
wszystko staje po prostu, w tym strumien mp3. Na XP jest o niebo lepiej,
samopowtarzanie dziala duzo szybciej, nic sie nie tnie.. no ale na procu
400.... wydaje mi sie ze nic sie nie da poradzic, ale oczywiscie moge sie
mylic :)