Awaria... pomoc potrzebna.

Autor: Coin <darekczepielWYRZUC_at_TOgazeta.pl>
Data: Fri 15 Oct 2004 - 19:04:29 MET DST

Witam serdecznie

Mam dosc powazny problem, prosilbym o wszelkie odpowiedzi na adres e-mailowy
humiliator malpa o2 kropka pl

Pewnego dnia wrocilem do domy, wlaczylem komputer i .... nwaet nie zaskoczyl
monitor. Zasilanie OK bo cd-romy sie wusywaly, ale ekran w ogole nie zlapal
(na monitorze pomaranczowe swiatelko) i ekran BIOS'u sie w ogole nie ukazal.
Pomyslalem sobie, ze spalona plyta glowna i moze zniszczony dysk. Czarny
ekran pojawil sie jeszcze kilka razy po kilku restartach.
Zawiozlem dysk do kumpla, zeby go sprawdzic i ruszyl bez problemu.
Podlaczylem u niego moj komputer i.... ruszyl bez problemu. Wrocilem do
domu, podlaczylem kompa, uruchomilem i .... ruszyl bez problemu... wlaczylem
jakis IE cos tam zaczalem grzebac... po czym po 4 minutach nastapil zwis.
Twardy restart. Nastepnie komp zrestartowal sie na biosie 2 razy, a za 3
razem znowu czarny ekran i powrot do przeszlosci. Znow to samo. Tak kilka
razy... W koncu zmartwiony odlaczylem dysk, polozylem na noc na polce i rano
chcialem jechac do kogos sobie zgrac niektore dane... ale jak wstalem
postanowilem go raz jeszcze podlaczyc.... podlaczylem i ... ruszyl. Ruszyl
tak, ze znowu po 10 minutach sie zrestartowal. Ale od tego czasu chodzi...
nie wiem kiedy czeka mnie kolejny restart i kolejny zwis kompletny z czarnym
ekranem od samego poczatku.

Nie wiem gdzie lezy przyczyna... czy to hardware czy moze jakis wirus... Ma
ktos jakis pomysl ? Wszystko do przedwczoraj chodzilo miodzio, czesci mam
okolo 3-4letnie wiec juz niestety po gwarancji. Moj system to Windows XP
SP1, GeForce MX 200 32MB, 256 DDR RAM, plyta jest ECS k7SPA i do tego Athlon
XP 1700+.

Prosze o jakies rady, co to moze byc, jak sprawdzic poszczegolne czesci (nie
mam niestety zapasowego kompa, zeby poszczegolne czesci wymieniac i
sprawdzac), ew. czy ktos mial cos podobnego...

Poki co komp dziala i grupe bede mogl przegladac, ale nie wiem w ktorym
momencie nastapi kolejny restart i bios sie znow nie uruchomi.

Bede wdzieczny za pomoc i z checia podam jakies inne informacje ktore moga
sie przydac.

Pozdrawiam
Coin