Re: girder i trzaski - jak się pozbyć?

Autor: Domi <domi77_at_wytnijto_go2.pl>
Data: Wed 20 Oct 2004 - 14:53:19 MET DST

> Win98 niestety :|
> Coż - albo pilot albo muzyka - naprzemiennie :) Czyl wygodne sterowanie
> Supermemo z leżenia na lóżku ze słuchawkami na uszach i mp3 w tle
> odpada...
> Sprawdzę jeszcze Linuksa, tam pewnie nie będę miał trzesków, ale za to SM
> mi chodzi tak raczej słabo (brak dźwięku póki co).

Wydaje mi sie, ze to jeszcze nie tragedia, ze sie tnie w trakcie
przewijania. Cos za cos. Lepsze niz podchodzenie do klawiatury. Ja uzywam
girdera do wszystkiego, steruje Winampem, Bestplayerem i Total Commanderem,
wlaczam wygaszacz, wylaczam i wlaczam monitor i wylaczam kompa. Mysle, ze po
prostu czas zainwestowac w kompa, 400Mhz to juz oldskool :/

Pozdro.