Re: dysk pod raid czy pod s.ata?

Autor: Maxiuca <maxiuca_at_poczta.fm>
Data: Thu 14 Oct 2004 - 16:14:24 MET DST

> witam mam zamiar kupic dysk około 200 gb mam juz podpiete 2 dyski ,na
> płycie
> znajduje się wejcie serial ata i raid płyta DEFI INFINITY niewiem
> jaki
> dysk kupic pod które złącze abym niemiał problemu,czy po podłączeniu
> do
> raida system go wykryje odrazu czy trzeba coś instalowac?w sklepie
> odradzano
> mi kupno dysku pod serial ata niewiem dlaczego.....czekam na sugestie
> dzięki

Bo w sklepach są idioci, którzy przekonuja, że najlepsze są ECSy i
PCChipsy a eide lepsze jest od sata...

Kup sobie sata, bo jest a) teoretycznie szybsza (a o ile nie dysk to na
pewno interfejs ma większą przepustowość b) urządzania sata mogą działać
tylko same(i nie mogą w parach jak ide) co nie powoduje niepotrzebnych
problemów (odwieczny dylemat czy kupowac czy podlaczac cdrom i dysk na
jedej tasmie, itp.) c) jest to nowsze rozwiazanie, ktore powoli
zastepuje ide, wiec starczy na dluzej

--
AsRock K7VT2 | Athlon-M XP 2500+ | 2x512MB Kingston | Seagate 80 + 200
GB