dysk pod raid czy pod s.ata?

Autor: KRZYSZTOF KUCHARSKI <KASJOPEJA10_at_WP.PL>
Data: Thu 14 Oct 2004 - 16:03:57 MET DST

witam mam zamiar kupic dysk około 200 gb mam juz podpiete 2 dyski ,na płycie
znajduje się wejcie serial ata i raid płyta DEFI INFINITY niewiem jaki
dysk kupic pod które złącze abym niemiał problemu,czy po podłączeniu do
raida system go wykryje odrazu czy trzeba coś instalowac?w sklepie odradzano
mi kupno dysku pod serial ata niewiem dlaczego.....czekam na sugestie
dzięki