Re: dysk pod raid czy pod s.ata?

Autor: Jan P. Cieciński <jan_at_ciecinski.eco.pl>
Data: Thu 14 Oct 2004 - 22:20:22 MET DST

Użytkownik "Maxiuca" <maxiuca@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:4Rvbd.13383$z77.967@news.chello.at...
> [...]
w sklepie

> Bo w sklepach są idioci, którzy przekonuja, że najlepsze są ECSy i
> PCChipsy a eide lepsze jest od sata...

Witam!
Nie znając człowieka i jego sprzętu, też bym odradzał kupno serial ATA,
chociaż sam dla siebie kupiłem. W Internecie wielu ludzi ma problemy z tymi
dyskami, trudno jest znaleźć program do testowania i "obsługi" takich dysków
z dyskietki.

--
Pozdrawiam, Jan
http://www.ciecinski.eco.pl