Re: zasilacz

Autor: globi <wuli_at_interia.pl>
Data: Thu 14 Oct 2004 - 14:04:07 MET DST

adam wrote:

> wychwycisz z działania sam. Jesli wymienisz np. dysk i zasilacz a problem
> pozostanie to jest duża wskazówka, że coś się chrzani na płycie właśnie.
> Przede wszystkim obejrzyj ją. Kondensatory - jeśli są wilgotne albo/i
> spuchnięte denka mają to już jest źle. Ale uszkodzenie moze być bardziej
> subtelne. Jeśli nie za bardzo grzebałeś, to będzie pewnie kłopot.

Dzieki. Poogladam plyte. Moze cos dojrze.

Dysk juz wymienilem, zasilacz wymienie. Jesli dalej bedzie zle to faktycznie
moze byc plyta.

Tak swoja droga to mi dzisiaj drugi dysk nieco fiksowal podczas wstawania
systemu. System wstal dopiero gdy go podlaczylem do innej tasmy laczacej z
plyta. Na wszelki wypadek chyba taka tasme tez wymienie.

globi