Re: zasilacz

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac_at_go2.pl>
Data: Thu 14 Oct 2004 - 13:47:09 MET DST

> Zasilacz moze miec wplyw na takie rzeczy. Droga zniszczenia jest wtedy
> nastepujaca: zasilacz jest uszkodzon
[-]
Adam, wybacz ale to co piszesz to czysta fantastyka. Zasilacz albo
jest dobry (co łatwo sprawdzić, miernikiem pod obciażeniem) albo nie.
Podzespoły kompowe IMHO są robione ze sporą tolerancją na wahania
napięcia i z pewnością dopuszczają dużo większe aniżeli te 5% o
których mówi soecyfikacja ATX. Ja w każdym razie nie odważyłbym się
sprzedać np. dysku który nie wytrzyma trwale co najmniej 10%
znamionowego.
A ty, globi, jak ci SMART mówi że coś jest nie OK, to:
1. Zaciągnij soft testowy producenta
2. odpal komp z dyskietki testowej i sprawdź.
3. jak źle, to zapisz wyniki do pliku i z tym do gwaranta.
4. Jak nie masz gwarancji, to szykuj kasę i nie narzekaj... :)

--
Jacek
***K7S5AL, Athlon1600+, 512MB SDR, GF4MX440, Codegen 300W***