Re: markowy serwer z SATA

Autor: A.L.E.C <alec1_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 13 Oct 2004 - 13:24:50 MET DST

gg wrote:
> Jeżeli zależy ci na szybkości pod obciążeniem to zapomnij o SATA (które
> jest tak wolne jak ATA) i popatrz jednak na SCSI. Poza tym jak myślisz
> dlaczego poważne firmy nie robią serwerów z dyskami SATA tylko SCSI ? Bo
> takie rozwiązanie jest lepsze,wydajniejsze i skalowalne.
> (pomińmy tu Optimusa który jest montownią komputerów - i to kiepską)
>
> BTW - nigdy chyba nie widziales serwera działającego na SCSI lub w
> porównaniu na ATA (na SATA będzie tak samo) - w zasadzie nie ma czego
> porównywać.
> Dobrze Ci radzę zapomnij o SATA.

dzięki za wszystkie uwagi, planowałem zrobienie RAID1 na dwóch dyskach SATA
80 GB i wydaje mi się, że wydajność tego byłaby wystarczająca, jak wystarczy
SATA to po co SCSI?, chodzi o koszty, ale jeszcze decyzja nie podjęta :)
Komputer nie musi być super wydajny, bardziej zależy mi na stabilności i
trwałości. Jeśli chodzi o Optimusa, z tego co wyczytałem to dają 3 lata
gwarancji u klienta, a inne firmy zdaje się, że mniej (przynajmniej w
standardowej cenie taniego serwera).

--
Aleksander 'A.L.E.C' Machniak http://alec.pl gg-2275252
Lan Management System Developer http://lms.alec.pl