Re: markowy serwer z SATA

Autor: gg <np.osoba_at_microsoft.com>
Data: Wed 13 Oct 2004 - 07:35:43 MET DST

Użytkownik "A.L.E.C" <alec1@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:ckfr1i$1l$1@news.onet.pl...
> Czy znacie markowy sprzęt z SATA Raid 0,1 i do dwóch procków P4/Xeon? Bo
> szukam i widzę, że większość jest na SCSI, a ja potrzebuję SATA, żeby
było
> taniej oczywiście.

Jeżeli zależy ci na szybkości pod obciążeniem to zapomnij o SATA (które
jest tak wolne jak ATA) i popatrz jednak na SCSI. Poza tym jak myślisz
dlaczego poważne firmy nie robią serwerów z dyskami SATA tylko SCSI ? Bo
takie rozwiązanie jest lepsze,wydajniejsze i skalowalne.
(pomińmy tu Optimusa który jest montownią komputerów - i to kiepską)

BTW - nigdy chyba nie widziales serwera działającego na SCSI lub w
porównaniu na ATA (na SATA będzie tak samo) - w zasadzie nie ma czego
porównywać.
Dobrze Ci radzę zapomnij o SATA.

--
pozdrawiam