Re: Problem z kompem cd. [long]

Autor: Kylo <krzysiekwyrzucto_at_dlkasuj.pl>
Data: Wed 13 Oct 2004 - 13:15:00 MET DST

Wentylator boxowy. Nie zależy od temperatury, gdyż potrafi się zawiesić od
razu po uruchomieniu kompa na ekranie logowania, kiedyś w momencie
zawieszenia miałem temp na procku 56 stopni. Napięcia są też ok, ponadto
założyłem do obudowy dodatkowy wiatrak, nawet nie załącza się drugi bieg w
zasilaczu więc temperatura w budzie powinna być ok...

pozdrawiam
Kylo