Re: CHEFTEC 360-202DF i PISKI kurna

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Mon 11 Oct 2004 - 18:01:01 MET DST

Mariusz napisał(a):

> Ja mam 360 302 DF i też to zauważyłem, tzn. piski przy scrolowaniu (tylko).
> Ale po Twoim poście szybko rozbebeszyłem kompa i wg mnie (na moje ucho) te
> piski są albo z płyty głównej, albo z procesora, na trzecim miejscu karta
> graficzna, zasilacz dopiero na czwartym. Nie mam już poprzedniego Codegena
> aby wyeliminować zasilacz, ale jak włożę głowę pomiędzy zasilacz a grafikę
> to dźwięki są raczej z dołu lub środka (grafika proc, płyta) niz z góry
> (zasilacz)...
> Ale może ktos rozwikła ten problem dogłębnie (np. ma inny zasilacz itp.)
> [...]

1. wczesniej te piski tez mogly byc, ale zagluszal je wentyl od zasilacza
2. na 99,99% piszcza dlawiki na plycie glownej ... jest to najczestrze
zjawisko i slychac to tez w przecietnych lub slabych kartach dzwiekowych
3. to, ze piszczy akurat przy ruszaniu mysza ma zwiazek z poborem pradu
... piszczenie wystepuje przewaznie gdy procek jest nieobciazony i sa
duze skoki w poborze pradu ...