Re: CHEFTEC 360-202DF i PISKI kurna

Autor: Mariusz <mk_NOSPAM_at_popnet.pl>
Data: Sun 10 Oct 2004 - 16:26:31 MET DST

> Co to moze byc ?
> Jakies zaklocenia ?

Ja mam 360 302 DF i też to zauważyłem, tzn. piski przy scrolowaniu (tylko).
Ale po Twoim poście szybko rozbebeszyłem kompa i wg mnie (na moje ucho) te
piski są albo z płyty głównej, albo z procesora, na trzecim miejscu karta
graficzna, zasilacz dopiero na czwartym. Nie mam już poprzedniego Codegena
aby wyeliminować zasilacz, ale jak włożę głowę pomiędzy zasilacz a grafikę
to dźwięki są raczej z dołu lub środka (grafika proc, płyta) niz z góry
(zasilacz)...
Ale może ktos rozwikła ten problem dogłębnie (np. ma inny zasilacz itp.)
Choć zasilacz może miec pewnie z tym związek a wcale nie być winowajcą, może
to po prostu układ zasilania płyty tak cyka i tyle? W każdym razie mój
Chieftec jest bezszelestny i słyszę tylko dysk i wentylna procu (bo grafikę
już zzalmanowałem ;-)

--
Mariusz