Odkrecanie Durona@AthlonXP

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Mon 11 Oct 2004 - 18:10:11 MET DST

Witam,

postanowiłem już definitywnie - kupuję pastę termoprzewodzącą i próbuję
zmodyfikować mojego Durona na Athlona (odblokowanie cache). W związku z tym
mam następujące pytanie:

czy odkręcenie takiego procesora (tzn. "zgumowanie" ołówka na mostku L2)
jest proste? Czy zejdzie to normalną gumką myszką? A może trzeba jakiegoś
środka do tego użyć?

Pytam bo jest szansa, że odblokowany cache będzie uszkodzony i trzeba
będzie go znowu zablokować. Czy ktoś już to robił?

Mostek chcę połączyć grafitem, bo to w sumie najprostsza metoda, w żadne
lutowanie czy nalepki nie mam zamiaru się bawić.

--
Pozdrawiam
MadMan