Re: które głośniki wybrać??

Autor: Mr.FX <mrfx_at_wla.pl>
Data: Thu 07 Oct 2004 - 22:05:50 MET DST

> hmm tak mi sie cos wydaje ze nastapilo lekkie niezrozumienie pytania,
> (moze ja sie myle?)

A tam, od razu niezrozumienie. :-) Sniper zapewne ironicznie zwrócił
uwagę na nieprecyzyjne sformułowanie pytania, a ja już tym bardziej
ironicznie odpowiadałem. :->

> otoz grupa na ktora piszemy nazywa sie pl.comp.pecet a nie
> pl.comp.audiofile ;-) wiec proponowanie powyzszych zestawow chiba nie
> bardzo sie pokrywa z oczekiwaniami pytajacego (tak mi sie wydaje IMHO
> itd... ) Kwestia "cena nie gra roli" moze byc troche mylaca i narzuca od
> razu ze mamy tedy 100 tysiakow i cos tam sobie chcemy sprezentowac, ale

100 tysiaków to sporo za mało na te kolumny, nawet w dolarach :>

> podane w pytaniu zestawy narzucaja spostrzezenie ze kupujacy dysponuje
> kwota okolo 1500 zl, wiec idac dalej stwierdzenie powyzsze wydaje sie

Spekulować można w drugą stronę, że kupujący wybrał dość drogie
"piszczałki" do komputera, bo "cena nie gra roli", ale nie wpadł na pomysł,
że do peceta można podpiąć tradycyjny zestaw audio.

[...]
> Szkoda tylko ze nie podano kubatury pomieszczenia, bo mozna byloby moc
> zestawu dopasowac do wielkosci pokoju.

Szkoda, że nie podał do czego mu te głośniki, bo jak głównie do gier
i filmów to wtedy warto 5.1 a jak głównie do mp3 i cdaudio to wtedy
lepiej stereo.

> Osobiscie mialem do czynienia kiedys z DTT 2500 cambridgeworks i zlego
> slowa nie moge o zestawie powiedziec. Moze troszke satelitki za

No ja też słuchałem i takich i innych podobnych... i jak na bzyczki
do wydawania "ping" w systemie to się dla mnie nawet nadawały.
Każdy ma inne oczekiwania dlatego warto przejść się do sklepu
i posłuchać przed zakupem. Kupić można później nawet w Internecie.

> slabiutkie ale za to woofer drzewniany to zaleta. Wiec moim zdaniem
> przygladajac sie parametrom to proponuje mimo wszystko creative,

Przecież parametry z pudełka czy instrukcji są nic nie warte... zwykła papka
marketingowa mająca niewiele wspólnego z rzeczywistością tym bardziej,
że producenci "audio" tacy jak Creative czy Logitech nie podają w ogóle
istotnych danych takich jak wykresy częstotliwości, sprawność, THD itd.
Na stronie Creative są wyjątkowe farmazony powypisywane :-)

> szczegolnie, ze obydwa zestawy maja certyfikat Lucasa a roznica cenowa

THX? Ten kolejny wynalazek marketoidów, który w rzeczywistości
prawie nic nie oznacza? OK, zdaje sobie sprawę, że zrobiło się trochę
NTG a ja się czepiam, bo kupujący wyraźnie napisał, że ma do wyboru
tylko tamte 2 zestawy (może akurat takie dwa spadły z TIR'a ale musi
się podzielić z kolegą z którym je wspólnie podnosili? ;-)))

ps. wiem, niedobry jestem :)

--
Mr.FX [ myryfykysy ]