Re: które głośniki wybrać??

Autor: x4y4 <xxxxyyyy_at_op.pl>
Data: Fri 08 Oct 2004 - 06:28:29 MET DST

> ps. wiem, niedobry jestem :)

hmm bo ja wiem czy nie dobry :-) ? po prostu, mysle ze zarowno Ty jak i
przedmowcy chcieliscie siepopisac znajomoscia jakis tam symbolicznych
tytulow, ktore w praktyce dzialania zna garstka ludkow a inni w zamysle maja
sobie wyobrazic ooo ten to sie zna jesli wymienia takie to a takie nazwy.
Ale rzeczywiscie jest sporo racji w wypowiedzi dlatego respect z mojej
strony ( :-O
A tak w ogole to nie bardzo jest w czym wybierac w lepszych "piszczalach"
jak to sie tam zwie? "unitra user"? do 1500 zl
Swoja droga glosniki Tonsil czy tez inne produkowane niegdys w Polsce na
glowe bija brzmieniowo dzisiejszy zalew tandety z Chin).

zdrowko
x4y4