Re: które głośniki wybrać??

Autor: x4y4 <xxxxyyyy_at_op.pl>
Data: Thu 07 Oct 2004 - 20:16:52 MET DST

> To może od razu Spharon Excalibur, żeby się
> nie rozdrabniać na jakieś tam Nautilusy ;-)

hmm tak mi sie cos wydaje ze nastapilo lekkie niezrozumienie pytania, (moze
ja sie myle?)
otoz grupa na ktora piszemy nazywa sie pl.comp.pecet a nie pl.comp.audiofile
;-) wiec proponowanie powyzszych zestawow chiba nie bardzo sie pokrywa z
oczekiwaniami pytajacego (tak mi sie wydaje IMHO itd... )
Kwestia "cena nie gra roli" moze byc troche mylaca i narzuca od razu ze mamy
tedy 100 tysiakow i cos tam sobie chcemy sprezentowac, ale podane w pytaniu
zestawy narzucaja spostrzezenie ze kupujacy dysponuje kwota okolo 1500 zl,
wiec idac dalej stwierdzenie powyzsze wydaje sie sugerowac ze owszem nie gra
roli w odniesieniu do tych 2 zestawow. Jak wiemy jeden kosztuje okolo 800 zl
a drugi 1100 (jakos tak) wiec pewnie chcial zapytac o cos takiego: chce
kupic logitecha albo creativa do komputera co polecacie a moze cos innego w
podobnym przedziale cenowym.
Szkoda tylko ze nie podano kubatury pomieszczenia, bo mozna byloby moc
zestawu dopasowac do wielkosci pokoju.
Osobiscie mialem do czynienia kiedys z DTT 2500 cambridgeworks i zlego slowa
nie moge o zestawie powiedziec. Moze troszke satelitki za slabiutkie ale za
to woofer drzewniany to zaleta. Wiec moim zdaniem przygladajac sie
parametrom to proponuje mimo wszystko creative, szczegolnie, ze obydwa
zestawy maja certyfikat Lucasa a roznica cenowa nie jest az nazbyt znaczaca.
i tyle tej filozoficznej paplaniny ;-)
zdrowko

x4y4