Re: które głośniki wybrać??

Autor: RaF20v <raf20vNOSPAM_at_o2.pl>
Data: Fri 08 Oct 2004 - 06:50:44 MET DST

> A tam, od razu niezrozumienie. :-) Sniper zapewne ironicznie zwrócił
> uwagę na nieprecyzyjne sformułowanie pytania, a ja już tym bardziej
> ironicznie odpowiadałem. :->

Hmmm
Niech pomyślę...
Jeżeli podane śa 2 modele, to wybór jest prosty; albo jeden zestaw, albo
drugi.
Jest to chyba najprostrzy wybór (co by było, gdyby były trzeba było wybierać
z większej ilości)
:)))
Jeżeli nie napisałem, do czego mają służyć, to wniosek jest jeden, do
wszystkiego; mają to być głośniki uniwersalne do 5.1, mp3 itd.
Uważam, że moje pytanie jest precyzyjne i pozwala dać odpowiedź krótką i
zwięzłą: Lepsze są te, ponieważ to, to i to.
:))
Zarzut nieprecyzyjnego pytania jest bezprzedmiotowy.

Ale odbiegam od tematu.

Darujcie sobie dalsze "wasze" ironiczne odpowiedzi...
Pozdro
RaF20v