Re: które głośniki wybrać??

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 08 Oct 2004 - 10:05:41 MET DST

*x4y4* napisał:

> nastapilo lekkie niezrozumienie pytania [...]
> proponowanie powyzszych zestawow chiba nie bardzo sie pokrywa z
> oczekiwaniami pytajacego

Eeeetam, czepiasz się :)
Jak zauważył Mr. FX moja odpowiedź celowo zaczepiła o temat "cena
nie gra roli". Tak sformułowane pytania pojawiają się tutaj często
i dlatego autorzy takich postów są delikatnie sprowadzani na ziemię,
aby jednak ustalili jakiś konkretny budżet, bo wtedy nie wiadomo co
można komuś doradzić.

Ale gdybyś wczytał się w mój post, zauważyłbyś, że oprócz ukrytej
ironii, zaproponowałem też zestaw za bardzo rozsądne pieniądze o
nieporównywalnie lepszej jakości i parametrach niż brzęczyki
Creative-a i Logitecha.

--
     \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/