karta PCMCIA USB 2.0 problem z instalacją

Autor: marwis <marwis_at_poczta.fm>
Data: Thu 07 Oct 2004 - 20:20:49 MET DST

do mojego laptopa (Asus L3800 + Win XP Home +sp2) zakupiłem kartę PCMCIA z
kontrolerem USB 2.0 (chipset Nec) i mam problem z prawidłową instalacją.
Karta po zainstalowaiu raz działa, raz nie, podłączony dysk zewnętrzny w
obudowie z interfejsem usb 2.0 jest wykrywany, ale podczas kopiowania plików
transfery są albo niskie albo zawiesza się cały system. Do karty PCMCIA jest
dołączony dysk z driverem ale jego instalacja nic nie zmienia. Dzięki za
pomoc.