Re: monitory plaskie vs. globusy

Autor: Kapsel <kapsulski_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 01 Oct 2004 - 11:45:41 MET DST

Fri, 1 Oct 2004 10:26:06 +0200, na pl.comp.pecet, wewior napisał(a):

> ok ale jaka jest roznica pomiedzy tymi nadlewkami a plaskimi, druga sprawa
> czy mozna na takich na prawde plaskich osiagnac tak dobry obraz jak na
> globusach a moze lepszy?
> bo wg mnie jesli nie jest to jakos dobrze rozwiazane to obraz powinien sie
> na takich plaskich rozmywac po bokach
> druga sprawa czy w takich "krotkich" monitorach jakie teraz robia, jest
> mozliwe zeby siatki sobie dobrze poukladaly elektrony na ekranie, kiedys to
> one mialy miejsce jak monitor sie konczyl hen hen daleko, ale teraz one sa
> [...]

moze zrob tak zeby samemu zdecydowac "organoleptycznie" - zajrzyj do
jakiegos sklepu albo mm (tam maja od razu powlaczane wszystko i nie trzeba
sie prosic, niekoniecznie musisz tam kupowac :P) i przyjzyj sie. mozesz tez
zajrzec do jakiegos kumpla czy gdzies i popracowac troche na jakims plaskim
modelu.

osobiscie bylem bardzo zaskoczony komfortem pracy na moim - w sumie nie do
konca plaskim bo de facto "walcowatym" monitorze (samsung 755dfx). i juz
nie chce wracac do jajek =)

--
Kapsel
  kapsulski(malpka)poczta.onet.pl