Re: monitory plaskie vs. globusy

Autor: Kapsel <kapsulski_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 01 Oct 2004 - 11:41:13 MET DST

Fri, 1 Oct 2004 08:44:09 +0000 (UTC), na pl.comp.pecet, Pafnucy napisał(a):

> "Big Jack" <AwBnFpCxNnZe@qngn.hfhagb.cy> wrote in

> Jednak przyznać trzeba że efekt jest bardzo dobry. Używam w domu Samsunga
> 755DFX i ma bardzo przyzwoity obraz.

potwierdzam! mam dokladnie ten sam model i po spedzeniu 20min na ulozeniu
obrazu jest w porzadku i wszyscy uwazaja ze jest to monitor rzeczywiscie
plaski :)

co prawda mam problemy inne, bo przy zmianie rozdzielczosci obraz mi sie
przesuwa, ale to inna bajka. sam obraz uwazam za naprawde niezly

--
Kapsel
  kapsulski(malpka)poczta.onet.pl