Re: monitory plaskie vs. globusy

Autor: Tommygun <to..>
Data: Fri 01 Oct 2004 - 13:10:05 MET DST

Użytkownik "wewior" <wewior@op.pl> napisał w wiadomości
news:cjj4bs$8fa$1@atlantis.news.tpi.pl...
> ok ale jaka jest roznica pomiedzy tymi nadlewkami a plaskimi, druga
> sprawa
> czy mozna na takich na prawde plaskich osiagnac tak dobry obraz jak na
> globusach a moze lepszy?
> bo wg mnie jesli nie jest to jakos dobrze rozwiazane to obraz powinien
> sie
> na takich plaskich rozmywac po bokach
> druga sprawa czy w takich "krotkich" monitorach jakie teraz robia, jest
> mozliwe zeby siatki sobie dobrze poukladaly elektrony na ekranie, kiedys
> one mialy miejsce jak monitor sie konczyl hen hen daleko, ale teraz one
> [...]

od kilku lat pracuje na Eizo F56, można go nazwać globusem i pare dni temu
podłączyłem pożyczonego Philipsa 109P4 Brilliance na płaskim trinitronie,
musze powiedzieć że odczuwalna różnica jest niewielka, poza różnicą w
wielkości obrazu (Eizo - 17', Philips - 19') to na Eizo miałem dużo
ostrzejszy obraz, a w tym sie strasznie na rogach rozmywa, no może nie tak
strasznie ale odczuwalnie. Poza tym nie moge mu ustawić zbieżności kolorów
na całej powierzchni ekranu, no ale to jest Philips i niczego dobrego bym
sie nie spodziewał, ustawiałem go chyba z godzine i jeszcze nie jest
idealnie a juz na pewno nie dorównuje staremu 7-o letniemu Eizo. Nie kupuj
LG i Philipsa bo to goovno

Tomek