ACROBAT READER

Autor: KIKO <kiko_at_omnis.pl>
Data: Fri 01 Oct 2004 - 12:07:32 MET DST

Witam wszystkich.
Mam taki maly problem. Mam xpka pro i instaluje na nim acrobat reader 6 pl.
Wszystko jest pieknie i ladnie ale w momencie kiedy chce drukowac na
drukarce hp laserjet 1300 lub laserjet 6l (podejrzewam ze na wiekszosci
laserach tak bedzie) to mi drukuje roznego rodzaju krzaczki :( Czy ktos moze
mi pomoc co robie zle lub co mam ustawic. Na drukarce atramentowej udalo mi
sie wydrukowac ale musze zaznaczyc to jako obrazek. Niestety w drukarkach
laserowych nie mam dostepnej opcji drukuj jako obrazek

Pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc
Kiko