Re: [OT] MSI MegaStick "5 in 1" 256MB

Autor: berry <jarmal_at_usuntowp.pl>
Data: Tue 28 Sep 2004 - 11:46:28 MET DST

nom<nom73@usunto.gazeta.pl> napisał(a):

> Użytkownik "TanSid" <tansid@wytnijto.go2.pl> napisał w wiadomości
>
> mam tego ze 128MB, ale to to samo, bo nawet firmware mam od 256MB :-)
>
> jakosc nagrywanego dzwieku z 5 m bedzie kiepska, zreszta slychac jak
> w studni, chyba, ze podlaczysz zewnetrzny mikrofon, bo ten wbudowany
> nie jest najlepszy. slychac szumy i jakies "pykanie". Mozna ustawiac
> czestotliwosc probkowania od 8kHz do 48kHz, ale nie nagrywa z

Jak wyzej mowie o wersji 128MB.
Z 5m pewnie bedzie problem ale z bliska jakosc nagrania jest bardzo dobra
ale od 22kHz, przy nizszych czestotliwosciach z niewyjasnionych dla mnie
powodow jakosc jest tragiczna.

> Chodzi to u mnie na akumulatorek 1,2V NiMH ok. 5 - 6 godzin, na
> baterii troche dluzej. Teraz wlasnie wgralem bios od 256 i spadla mi
> pojemnosc ze 128 do 122MB, bo wprowadzili mozliwosc wgrania wlasnego
> loga powitalnego i chyba zarezerwowali przez to 6MB w pamieci. Jest

Na firmware od 128MB tez jest ok. 122 MB, firmaware idzie do flashu stad,
mniejsza pojemnosc.

A jak takie logo ustawic?

Na allegro widzialem player Acer, dokladnie taki sam jak MSI tylko czarny i
tanszy.

--
berry