Re: [OT] MSI MegaStick "5 in 1" 256MB

Autor: TanSid <tansid_at_wytnijto.go2.pl>
Data: Tue 28 Sep 2004 - 11:54:50 MET DST

jakosc nagrywanego dzwieku z 5 m bedzie kiepska, zreszta slychac jak w
studni, chyba, ze podlaczysz zewnetrzny mikrofon, bo ten wbudowany nie
jest najlepszy. slychac szumy i jakies "pykanie". Mozna ustawiac
czestotliwosc probkowania od 8kHz do 48kHz,

Mam prosbe moglbys sprawdzic jak sciaga glos z odleglosci 2 i 3 m w
wariancie wiszacym na szyi i wlozonym do butonierki koszuli, czyli gdy
przyslania go cienka warstwa materialu, przy probkowaniu 22kHz.
Powiedziec jaka jakosc, a najlepiej jakbys mogl udostepnic takie
krotkie nagranie, np. przelac na mail lub wrzucic mi na ftp?

Wielkie dziki za pomoc.

TanSid