Re: do uzytkowników plyty gigabyte GA 7N 400 PRO2

Autor: Maciek D. <maciek_d_at_icpNOSPAMnet.pl>
Data: Tue 28 Sep 2004 - 11:43:36 MET DST

Użytkownik <flyxray@vp.pl> napisał w wiadomości
news:1499.00000e54.41592623@newsgate.onet.pl...
> Dzieki MIchal :-)

    Maciek ;->
    "Zakop" sobie Everesta gdzieś na HDD. To fajny programik, często się
przydaje.

> po zainstalowaniu programiku wszystkie moje obawy minely
> plyta jest rozpoznawana jako pro2 v2.0
> biosa aktualizowalem do fi narazie smiga jak...? hmmm szybko :-)
> malo tego dowiedzialem sie ze mam bartona a bylem przekonany ze to
> zwykly xp :-) ale teraz wiem dlaczego zaplacilem pare funtow drozej niz
> u konkurencji bo to barton :-)

    U mnie Thortonik hula 12,5x166. Procek niejako z "demobilu", dałem za
niego śmieszne pieniążki, ale niestety cache odblokować się nie da.
Prawdopodobnie zostanie on na tej płycie przez dłuższy czas, bowiem
przesiadka na Bartona jest dla mnie w chwili obecnej zdźiebko nieopłacalna.
Bartona 3200+ mogę mieć za jakieś 600pln (wiem, że cholernie tanio ;-) ),
ale taki zakup wiązałby się ze zmianą pamięci, a tutaj za 2x512 pierwszych
lepszych Geil'ów muszę wyłożyć minimum jakieś 800pln. Pomyślimy za jakiś
rok.

> chcialbym jeszcze cie zapytac o jedna rzecz
> podlaczales moze dzwiek na kablu optycznym?

    Nie, nie używam. Mam badziewiasty zestaw głośników Labteca i w
zupełności mi wystarcza. Myślałem, żeby podpiąc kompa optyką do wieży
(raczej tak dla zasady, niż konkretnego celu), ale koniec końców dałem
spokój.

> ja podlaczylem kabel optyczny- dziala bo swieci :-)
> ale jak podlaczam minidisca to niestety nie mozna nic nagrac :-(
> tak jakby nie bylo w nim strumienia dzwieku hehe wiesz o co mi chodzi

    Masz referencyjne drivery nvidii? Osobiście, przy wykorzystaniu tychże
sterów, nie udało mi się podłączyć czegokolwiek do śledzia z Combo Kit'em
tak, aby uzyskać dźwięk. Zainstaluj Realteka, te z płytki, albo nowsze z
netu.
    Pozdrówka!

--
MD