Re: [OT] MSI MegaStick "5 in 1" 256MB

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.pl>
Data: Tue 28 Sep 2004 - 09:14:51 MET DST

Użytkownik "TanSid" <tansid@wytnijto.go2.pl> napisał w wiadomości news:cj9hni$6ht$1@atlantis.news.tpi.pl...
> MSI MegaStick "5 in 1" 256MB
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=10199

 mam tego ze 128MB, ale to to samo, bo nawet firmware mam od 256MB :-)

jakosc nagrywanego dzwieku z 5 m bedzie kiepska, zreszta slychac jak w studni, chyba, ze podlaczysz zewnetrzny mikrofon, bo ten wbudowany nie jest najlepszy. slychac szumy i jakies "pykanie". Mozna ustawiac czestotliwosc probkowania od 8kHz do 48kHz, ale nie nagrywa z kompresja wiec ilosc nagranego dzwieku wraz ze wzrostem czest. prob. spada. Za to audycje radiowe nagrywa bardzo ladnie z f=32kHz. Mi po roku przerywaja sluchawki, przy jack'u cos sie chyba przerwalo. Chodzi to u mnie na akumulatorek 1,2V NiMH ok. 5 - 6 godzin, na baterii troche dluzej. Teraz wlasnie wgralem bios od 256 i spadla mi pojemnosc ze 128 do 122MB, bo wprowadzili mozliwosc wgrania wlasnego loga powitalnego i chyba zarezerwowali przez to 6MB w pamieci. Jest tez wersja 3.013 firmware ale gorsza od 2.11, co prawda obsluguje FAT 32 ale znacznie wolniej wgrywa niz na FAT16.

Podobno sa z nim problemy na plycie NFORCE2, ale ja nie mam takiej plyty wiec nie sprawdzalem.