Re: HuntKey BS3000 - podsumowanie

Autor: kamtzu <bender_at_WYTNIJ.irc.pl>
Data: Tue 28 Sep 2004 - 11:12:04 MET DST

pisarz wrote:
> czyli zmniejszysz ciąg

ale sadze ze i tak w zupelnosci wystarczy, moj komp nie jest
bardzo wymagajacy a otwarta obudowa pozwala zasysac duzo
chlodniejsze powietrze (kiedy zamkne wentylator w zasilaczu
wyraznie przyspiesza)

> Pisałeś, że obudowę masz otwartą.

no mam, sam sobie tu troche przecze ale radiator od procesora
znajduje sie 2 cm pod zasilaczem (ustawiony zeberkami pionowo)
i jakby nie patrzec dmucha w niego cieplym powietrzem

> To zanim coś zrobisz podziel się pomysłami na grupie. Warto podyskutować i
> samemu czegoś się dowiedzieć.

po prostu powieksze pare wlotow, kilka z przodu, kilka na gorze,
tak zeby byla zachowana rownowaga, zawsze chociaz cos... zreszta
spalem dzis przy nim i musze powiedziec ze w nocy ten szum juz
tak nie irytuje jak w dzien :) czyli jest dobrze ale jeszcze nie
idealnie :>