Re: Maxtor 80 gb Diamond Max Plus

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 28 Sep 2004 - 10:36:36 MET DST

Użytkownik "pisarz" <qq@qq.co> napisał w wiadomości
news:cjb54p$ard$1@atlantis.news.tpi.pl
> A czym się różni od przysłowiowego Codegena?

Zaraz. Chodziło mi o te trzy lata używania kompa. To lekka przesada -
sam mam w robocie sporo sprzętu jeszcze z 1998 roku, który najzupełniej
poprawnie działa. O firmowych komputerach (Compaq, IBM, HP) nawet nie
wspominam, bo te są nie do zarżnięcia (zasilacze w każdym razie). Jeżeli
Codegen działa trzy lata i nadaje się do kosza, to współczuję nabywcom
;-).

> Osobiście byłem tak zachwycony poprawą pracy swego kompa, że nie
> pomyślałem o takim eksperymencie.

Każdy przypadek jest inny, może u Ciebie był to zasilacz. Jednak bez
takiego eksperymentu trudno o wnioski. Może po prostu wydałeś
niepotrzebnie pieniążki...
(i tu emotikon, bo na pewno je dobrze wydałeś)

> O ile styki rzeczywiście były zaśniedziałe. Niestety nie mam już tego
> "zasilacza", utylizacja.

Przyjrzyj się stykom w najtańszych zasilaczach. Są złocone? Nie.
Srebrzone? Też nie. Po 5 latach będą czarne. Dla porównania - patrzę
sobie we wtyczkę zasilacza od 5-letniego NetVista IBM-a - lśni
czystością.

Napisałem w innym wątku, że producenci oszczędzają na wszystkim - masz
tego żywy dowód.

/odpowiadając zmień px na pl/