Re: do uzytkowników plyty gigabyte GA 7N 400 PRO2

Autor: <flyxray_at_vp.pl>
Data: Tue 28 Sep 2004 - 10:51:47 MET DST

>    Hmm... sprawa się coraz bardziej komplikuje. ;-D
>    Tutaj
> http://www.lavalys.com/products/overview.php?pid=1&lang=en&pageid=1
> pobierzesz sobie programik (następcę AIDY), który odpowie na Twoje pytanie.
> Moja mobo jest rozpoznawana jako Gigabyte GA-7N400 Pro2 v2.0. Odnośnie
> wiatraczka - jest to informacja zasłyszana jakiś czas temu na którymś z
> forów - może zbyt pochopnie Ci ją podałem ;)
>    I jeszcze jedno - puściłem pamięci w dualu. Jak w 1 i 3 slocie nie
> chciały za cholerę chodzić, to po przełożeniu do 2 i 4 wszystko śmiga jak
> [...]

Dzieki MIchal :-)

po zainstalowaniu programiku wszystkie moje obawy minely
plyta jest rozpoznawana jako pro2 v2.0
biosa aktualizowalem do fi narazie smiga jak...? hmmm szybko :-)
malo tego dowiedzialem sie ze mam bartona a bylem przekonany ze to zwykly xp :-)
ale teraz wiem dlaczego zaplacilem pare funtow drozej niz u konkurencji bo to
barton :-)

chcialbym jeszcze cie zapytac o jedna rzecz
podlaczales moze dzwiek na kablu optycznym?
ja podlaczylem kabel optyczny- dziala bo swieci :-)
ale jak podlaczam minidisca to niestety nie mozna nic nagrac :-(
tak jakby nie bylo w nim strumienia dzwieku hehe wiesz o co mi chodzi
wiesz moze czego to wina?
dzieki za wszystko
pozdrawiam
blazej