Re: do uzytkowników plyty gigabyte GA 7N 400 PRO2

Autor: Maciek D. <maciek_d_at_icpNOSPAMnet.pl>
Data: Tue 28 Sep 2004 - 08:14:07 MET DST

Użytkownik "xray" <flyxray@vp.pl> napisał w wiadomości
news:1499.00000928.415709cf@newsgate.onet.pl...
> teraz to juz mi sie wszystko pokrecilo :-)
> moja plyta ma wiatraczek ale zanim zainstalowalem bios f10 to mialem fb
> po czym automatycznie uzupelnila sie do fi ja po wejsciu na strone polska
> wgralem recznie f10
> czy jestes pewien ze wszystkie pro2 rev 2.0 nie mialy wiatraka?
> pozdrawiam blazej

    Hmm... sprawa się coraz bardziej komplikuje. ;-D
    Tutaj
http://www.lavalys.com/products/overview.php?pid=1&lang=en&pageid=1
pobierzesz sobie programik (następcę AIDY), który odpowie na Twoje pytanie.
Moja mobo jest rozpoznawana jako Gigabyte GA-7N400 Pro2 v2.0. Odnośnie
wiatraczka - jest to informacja zasłyszana jakiś czas temu na którymś z
forów - może zbyt pochopnie Ci ją podałem ;)
    I jeszcze jedno - puściłem pamięci w dualu. Jak w 1 i 3 slocie nie
chciały za cholerę chodzić, to po przełożeniu do 2 i 4 wszystko śmiga jak
rakieta. :)
    Pozdrawiam!

--
MD