Re: Maxtor 80 gb Diamond Max Plus

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 28 Sep 2004 - 09:12:53 MET DST

Użytkownik "pisarz" <qq@qq.co> napisał w wiadomości
news:cj8d30$4cp$1@nemesis.news.tpi.pl

> O jakiej przedwczesnej destrukcji piszesz? Komp ma żyć 3 lata i na
> złom ! A tyle to zwykle wytrzymują.

A gdzie emotikon? Bo chyba nie pisałeś tego na poważnie.

> Ni musi być przekonywująca, ale empirycznie powtarzalna (polecam
> archiwum, choć widzę Twoją stałą obecność). Najistotniejszą sprawą
> jest, wg mnie, iż każde z tych urządzeń jest inaczej zbudowane, a
> związku z tym inaczej będzie reagować.

Być może... nie odrzucam z góry niczego. Przekonałby by mnie jednak
dopiero powrót do poprzedniego zasilacza i ponowienie stukania w tym
konkretnym komputerze. Bo moja teoria jest taka, że jako że wymiana
zasilacza zawsze wiąże się z wyjęciem i włożeniem wtyczki do dysku ;-) i
to nie tej samej, co poprzednio (a może mieć to znaczenie, oj może) - to
właśnie to pomogło. Niestety nie mam (i nigdy nie miałem) "stukającego"
dyskami zasilacza, to i nie sprawdzę....

/odpowiadając zmień px na pl/