Re: Maxtor 80 gb Diamond Max Plus

Autor: pisarz <qq_at_qq.co>
Data: Tue 28 Sep 2004 - 09:50:28 MET DST

> A gdzie emotikon? Bo chyba nie pisałeś tego na poważnie.
A czym się różni od przysłowiowego Codegena?

> Przekonałby by mnie jednak
> dopiero powrót do poprzedniego zasilacza i ponowienie stukania w tym
> konkretnym komputerze.
Osobiście byłem tak zachwycony poprawą pracy swego kompa, że nie
pomyślałem o takim eksperymencie.

> Bo moja teoria jest taka, że jako że wymiana
> zasilacza zawsze wiąże się z wyjęciem i włożeniem wtyczki do dysku ;-) i
> to nie tej samej, co poprzednio (a może mieć to znaczenie, oj może) - to
> właśnie to pomogło.
O ile styki rzeczywiście były zaśniedziałe. Niestety nie mam już tego
"zasilacza", utylizacja.

> Niestety nie mam (i nigdy nie miałem) "stukającego"
> dyskami zasilacza, to i nie sprawdzę....
No problem, możemy wrócić do tematu jak mój Modecomm będzie dożywać swych
dni. Szybkość jego zużywania się niedługo wzrośnie, bo planuję przesiadkę
na bardziej pazerną konfigurację.

Pozdrawiam
    Darek