Re: nagrywarka DVD

Autor: null <null_at_wp.pl>
Data: Tue 28 Sep 2004 - 09:18:09 MET DST

"nom" <nom73@usunto.gazeta.pl> wrote in
news:cj8nrq$65m$5@inews.gazeta.pl:

> Ja mam DVD Liteona 851S@832S na AMD 500MHz bez włączonego DMA
> (niestety żaden napęd CD nie chce współpracować w trybie DMA z MVP3
> poprawnie i często się zwiesza) i nagrywa nawet 4x, ale wtedy nie moge
> nic zrobic juz na komputerze. :-) Tak normalnie to nagrywam 2x.

Liteon 832S na Celeronie 556 MHz, wlaczone DMA, dysk Seagate Barracuda
7200, nagrywa bezproblemowo x4, obciazenie systemu sladowe, moge normalnie
pracowac podczas nagrywania.
Wciaz jestem zdania ze szybkie komputery sa generalnie potrzebne tylko do
niektorych zastosowan tj. gry, kodowanie divx i inne temu podobne.

pozdrawiam