Re: [OT] Problem z gwarancja

Autor: Chris <actchris_at_aster.pl>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 19:55:21 MET DST
Message-ID: <cj9k0v$lch$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Internauta Przemek (brak@nospam.pl) w wiadomości
news:cj9int$c33$1@atlantis.news.tpi.pl nabazgrał(a):

> A czy to wazne ile bylo w Polsce u dystrybutora? -wazne ile dawal ten
> konkretny sklep (przeciez mogl
> np zaimportowac plyty samodzielnie) , a zgodnie z obowiazujacymi dwa lata
> temu przepisami
> byla co najmniej roczna gwarancja , a skoro niema nic na fakturze ...

Dokładnie w tamtym okresie (2002rok) obowiązywał przepis o rocznej
gwarancji i dopiero od 2003 roku obowiązuje termin 2 lat. I tak powinien się
czeszyć że sklep przyjął płyte bez gwarancji pisemnej gdzie są podane nr.
seryjne. A co GB to różnie bywało np. optimus (dystrybutor) dawał tylko 1
rok na takie płyty i miał do tego pełne prawo.
Received on Mon Sep 27 19:55:23 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 27 Sep 2004 - 20:51:30 MET DST