Re: [OT] Problem z gwarancja

Autor: Przemek <brak_at_nospam.pl>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 19:30:02 MET DST
Message-ID: <cj9int$c33$1@atlantis.news.tpi.pl>

Użytkownik "flashi" <flashi_usun_to@pf.pl> napisał w wiadomości
news:cj9amd$srp$1@polsl.gliwice.pl...
>
> Uzytkownik "B@rt" <bartek85@poczta.neostrada.pl> napisal w wiadomosci
> news:cj97o8$fl$1@nemesis.news.tpi.pl...
> > Najgorsze jest to ze nie mam zadnej gwarancji tylko ta
> > faktura i nie pamietam ile na plyte bylo gwarancji.
>
> Napisz jaki to sklep aby nikt wiecej tam nie kupowal :)
>
> Jesli na fakturze jest dokladny opis plyty (nazwa i numer seryjny) to
> zastepuje gwarancje bez problemu i kolesie nie maja szans ...
>
> Ile byly gwarancji na plyty w Polsce 2 lata temu na Gigabyta to mozna
> sprawdzic w : google, bezposrednio u dystrybutora GB na Polske ...
>

A czy to wazne ile bylo w Polsce u dystrybutora? -wazne ile dawal ten
konkretny sklep (przeciez mogl
np zaimportowac plyty samodzielnie) , a zgodnie z obowiazujacymi dwa lata
temu przepisami
byla co najmniej roczna gwarancja , a skoro niema nic na fakturze ...

pzdr
Received on Mon Sep 27 19:30:25 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 27 Sep 2004 - 19:51:30 MET DST