Re: Laptopy - pomocy!

Autor: T. <cashu_at_wp.pl>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 15:37:34 MET DST

Artur Marianski wrote:
> W centrino ?
>
> pozwol ze zacytuje fragment ze strrony intela

http://www.intel.com/cd/products/services/emea/pol/notebook/index.htm?iid=PLCorporate+Header_prod_notebook#anchor_2
Pozwalam ;)

> "Technologia mobilna IntelR CentrinoT do notebooków zapewnia łączność
> bez używania kabli. Trzy składniki - procesor IntelR PentiumR M, rodzina
> chipsetów IntelR 855 i technologia bezprzewodowa IntelR PRO/Wireless -
> zaprojektowane, przetestowane i przystosowane do wspólnej pracy,
> tworzące jedność z całą nową generacją notebooków"
> Jak widzisz, ani slowa o P3ULV

ROTFL.... To poczytaj dokładnie co mi wysłałeś w opisie procesora. Link
poniżej.
Centrino to NIE procesor a pewien zestaw odpowiednio gospodarujący energią
oraz mający odpowiednie połączenia (min. w tym radiówkę). Zgadza się, że de
facto jest to coś ala PIV (walnąłem się pisząc P3 ULV bo miało być P4 ULV).

Ja przeczytałem. A Ty?

Pozdrawiam
T.