Re: Laptopy - pomocy!

Autor: Artur Marianski <artur.marianskiWYTNIJ_TO_at_pf.pl>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 20:20:59 MET DST

> ROTFL.... To poczytaj dokładnie co mi wysłałeś w opisie procesora.
> Link poniżej.
> Centrino to NIE procesor a pewien zestaw odpowiednio gospodarujący
> energią oraz mający odpowiednie połączenia (min. w tym radiówkę).
> Zgadza się, że de facto jest to coś ala PIV (walnąłem się pisząc P3
> ULV bo miało być P4 ULV).

Zaraz, my sie chyba nie zrozumielismy. NIGDZIE nie napisalem ze Centrino to
procesor. Jesli tak uwazasz to wskaz miejsce. Wybacz, ale nawet nie moglem
tak pomyslec. Fakt, ze jest to platforma w ktorej sklad wchodzi PentiumM,
WiFi i chipset z rodziny i855 jest dla mnie bardzo ale to bardzo oczywisty.
Dlatego prosilbym Cie o nie dorabianie mi slow, ktorych nie wypowiedzialem.
Zreszta, w pierwszym poscie napisalem "W Centrino nie siedzi Pentium 4M
tylko Pentium M", co juz sugeruje, ze nie traktuje Centrino jako nazwe
procesora, tylko jako pewna platforme.
Prosilbym czytac ze zrozumieniem.

j.w.

--
                 Artur Marianski
* Przy odpowiedzi usun z adresu napis WYTNIJ_TO *