temperaura celerona d

Autor: krzysiek <gramble_at_o2.pl>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 15:39:24 MET DST

Witam !
mam celerona 325d @ 3.42 (180x19) VCore 1.4 , plytka to gigabyte
ga-8ipe1000g. pasta OCZ Ultra 5+ i na to pentagram freezone QC-80 AlCu ,
wentyl z tylu budy arctic pro fan tc. w stresie czyli po katowaniu
primem 95 temp max to 64C. Czy to nie troche za duzo / wszystko dziala
full stabilnie tylko nie wiem czy to zdrowo dla takiego procka , fakt ze
w sumie malo kiedy jest on tak strasznie obciazony...
a tak w ogole to dopiero 2 dni temu nalozylem ta paste wiec mam nadzieje
ze jeszcze pare stopni spadnie na dniach. czy raczej nie mam co liczyc
na to ?
jakie Wy macie temperatury na tych nowych celeronach ?