Re: Laptopy - pomocy!

Autor: Artur Marianski <artur.marianskiWYTNIJ_TO_at_pf.pl>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 13:07:51 MET DST

W artykule cj8m1j$n2a$1@atlantis.news.tpi.pl,
niejaki(a): T. z adresu <cashu@wp.pl> napisał(a):
> A Pentium 3 ULV też nie siedzi?

W centrino ?

pozwol ze zacytuje fragment ze strrony intela
http://www.intel.com/cd/products/services/emea/pol/notebook/index.htm?iid=PLCorporate+Header_prod_notebook#anchor_2

"Technologia mobilna IntelR CentrinoT do notebooków zapewnia łączność bez
używania kabli. Trzy składniki - procesor IntelR PentiumR M, rodzina
chipsetów IntelR 855 i technologia bezprzewodowa IntelR PRO/Wireless -
zaprojektowane, przetestowane i przystosowane do wspólnej pracy, tworzące
jedność z całą nową generacją notebooków"

Jak widzisz, ani slowa o P3ULV

> I czym wg Ciebie jest Pentium M?

Ma mniejsze napiecia niz zwykly P4M o ile mnie pamiec nie myli i mniejszy
pobor energii.
No i we wszystkich testach porownawczych wykazuje sie wieksza wydajnoscia
niz P4.
Po pelna specyfikacje techniczna odsylam do:
http://www.intel.com/cd/products/services/emea/pol/notebook/138843.htm

Pozdrawiam.

--
                 Artur Marianski
* Przy odpowiedzi usun z adresu napis WYTNIJ_TO *